onsdag den 5. september 2012

Dag 4 og 5

Så får jeg det dårligt... Øv jeg har helt glemt at skrive i går. Så dagen i korte træk:

Dag 4

  • Bytte bukser (nej penge tilbage) 
  • På veninde besøg hos gravide Hanne, som nok nedkommer i næste uge - vildt... Skal sættes igang pga alt for højt blodtryk. Hun er så smuk gravid. Og nej jeg er IKKE skruk. Havde lidt drenge-baby tøj med fra Sigurd. Der ligger nemlig en lille dreng gemt i mavehulen... Uh spændende. 
  • Forældremøde med teenagerens klasse.. Uh og nu er jeg kontaktforældre... Det havde jeg ikke lige set komme. 


Dag 5

  • Fået fødderne "spist" af doctorfisk med kæresten - super hyggeligt. 
  • Læst "lær at coache din teenager". Der sker virkelig meget i når de store børn kommer i teenagealderen og dejligt at få et fif eller to. 
Nu skal den lille hentes i vuggestue og så skal vi besøge svigerforældrene til aftensmaden :-)
Vi ses i morgen kære dagbog!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar