lørdag den 1. september 2012

En ny markering






1. september og officielt "arbejdsløs"... 
Denne blog vil være mit vindue ud mod verden med de tanker og følelser der nok skal komme. 
I dag er det lørdag og jeg har fået mig meldt sådan officielt ledig på Jobnet med CV og det hele... WOW... 
Således plan for dag 1.: 

  • Skal have meldt mig ledig på Jobnet. 
  • Startet denne blog. 


Det må markeres med en ny dagbogs-blog og et par billeder af afskedsgaverne fra i torsdags. 

Nogle gange nok lidt forstyrret af en hverdag med både en teenager og en tumling i huset

Jeg føler mig godt rustet til at være "arbejdsløs" sådan rent mentalt. Økonomisk er nok en anden sag. Har taget min afsked som et spark bag i - og så skal vi videre Ulla -. Ingen bitterhed over finanskrisen og deraf de økonomiske nedskæringer, der ligger til grund for at jeg nu er en af mange der må ud og finde nye jobmæssige græsgange. Ej heller ingen bitterhed til ledelsen på mit gamle arbejde. Hvad skal jeg bruge den til?  Nej jeg skal nu til at realisere mig selv lidt, og finde frem til mit gamle/nye jeg. Rense mentalt ud  - mentalt, psykisk og fysisk. Med tanker om hvem er jeg, hvad kan jeg, hvad kommer jeg med og hvor skal jeg hen... Det hele set i konteksten: arbejde. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar